Adres gegevens - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rebecca - WaarBenJij.nu Adres gegevens - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rebecca - WaarBenJij.nu

Adres gegevens

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

02 December 2006 | Australië, Sydney

Voor iedereen die een kaartje of weet ik het wat op wilt sturen (misschien voor kerst ofzo ;))... hier is het adres waar ik verblijf in Tasmanie:
Rebecca
PO Box 311
Margate 7054
Tasmania

Houdt er rekening mee dat de post vanuit Nederland naar Australie wel 3 weken!! onderweg kan zijn.

Verder alles goed hier, alleen wel erg koud! Ben blij dat ik 3 truien bij mij heb. De sjaal die mijn moeder op Schiphol nog in mijn tas stopte komt nu erg goed van pas (ik verklaarde haar toen zowat voor gek, dus bij deze.. SORRY MAM ;) Moeders hebben toch wel vaak gelijk ;))
Een verder verslag komt zo spoedig mogelijk.
Heb (nog) geen beschikking over een computer in het huis dus moet naar de stad om op het internet te kunnen.
Mijn mobiel werkt hier uitstekend, dus de smsjes kunnen gewoon blijven komen :D


Lots of love beccie

  • 02 December 2006 - 08:03

    Vic:

    Ziet er tof uit dat heuveltjs waar je naar toe bent geweest. Kun je er ook DownHillen van dat heuveltje LOL.
    En is het idd al weer warmer daar nu?
    Groetjes aan iedereen daar.
    Je Bro

  • 02 December 2006 - 09:14

    Debbie:

    Wat ziet het er mooi uit!!!En die smoeltjes zeggen genoeg. Daar heb je je handen vol aan.

    Dikke kus

  • 02 December 2006 - 10:27

    Kelney:

    Ik kijk altijd weer vol bewondering naar de foto's die je maakt!! Erg gaaf! :) Veel succes met werken en genieten!!

  • 02 December 2006 - 12:52

    Oom Theo:

    Lieve Rebecca,

    Je bericht uit Hobart goed ontvangen. Dat je het zo koud hebt komt omdat je veel zuidelijker zit dan Sydney. Leuke foto's, ik ga ze snel printen. Heb je het wel naar je zin?
    Een dikke knuffel van jouw Oom Theo

  • 02 December 2006 - 14:32

    Mamsie:

    Die kust ziet er zeker indrukwekkend uit, prachtig zeg. Ook het uitzicht. Het is trouwens wel af zien met bergje op en af. Is wel goed voor de lijn en de spieren!!!toch?! (Net of je met Debbie in de sportschool bent). Spierpijn ook???
    Volgens mij heb je 2 boefjes onder je hoede, ze zien er schattig uit.
    Is dit een hint of zo: "Met de kerst".Maaaar ik zal je een mooie kaart sturen hoor.
    Bye the wayd die foto op de boot was very charming!!!, maar je bed ziet er wel weer leuk uit hoor. En ja met het oog op die borden, je blijft toch juffie!!!!
    Lekker genieten hoor.
    LOVE YOU

  • 02 December 2006 - 17:22

    Patricia:

    ziet er echt super gaaf uit zeg!!! is zeker een stuk knusser dan sydney. heb je al een beetje bij kunnen slapen, of is er nog steeds veel herrie s`nachts.
    heel veel liefs Patje

  • 02 December 2006 - 20:26

    Carola:

    het ziet er echt gaaf uit. je kan zien dat je geniet maar ja hoe kan het ook anders met zo omgeving!en die kinderen zijn echt van die 'buiten'kinderen. ga je nog wat mee beleven! veel sterkte!

  • 03 December 2006 - 10:25

    Little Loetjes:

    hee fijn he om toch een beetje winter te hebben, maar als ik nu een kerstkaartje naar je opstuur is deze te laat misschien iets voor je verjaardag ben ik in iedergeval een keertje optijd
    ik sms en stuur je binnenkort wat op
    dikke kus loetje

  • 07 December 2006 - 02:44

    Rebec:

    Leuke foto's...je ziet er goed en gelukkig uit! Ben benieuwd naar je volgende verhaal!!!!! Ik lees ze allemaal trouw!! hoop dat ik je nog zie vast wel hahahaha!!!

  • 07 December 2006 - 16:10

    Cindela:

    hey rebecca!
    ziet er allemaal erg gaaf uit zeg! en ik neem elke week wel een kijke op je site, vind het erg leuk om te lezen allemaal.
    binnekort gaat de broer van een studiegenootje van mij ook naar australie. hij vertrekt 8 januari. dus mocht je ooit christiaan cymbaluk uit bergen op zoom tegen komen, dan moet je hem maar de groetjes doen van mij en lisette!!! zou erg toevallig zijn als je die tegen zou komen, maar who knows!
    kus, cin

  • 07 December 2006 - 16:42

    Daf :

    Haaaj haaaj reizigster! Hoe is het met ons onderzoek...haha
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 37075

Voorgaande reizen:

08 November 2006 - 05 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: